Tekniska prylar det är livet

Nu var man hemma fårn jkpg igen.
Allt är städat och fint i lägenheten och nycklarna lämnade.
Hej då jkpg?!

Men jag kan inte hem tommhänt idag i varje fall fick med mig två super fina saker hem, nu kan man inte vara mer överlycklig än vad jag är förtillfället.


Dessa två sakerna fick följa med hem idag


Samsung ultra toutch

så nu har jag att göra ikväll.

Sedan hämtade vi även hem min nyinköpta overlock 700D som ska få förgylla min lilla syatelje



Så nu är det bara till att börja sy på rikgti här hemma också, ska väl försöka organisera upp allt nu har ju lite små planer så vi får se om det kan bli verklighet nu.

Nä nu ska jag byta om och köra ner syster till träningen och ta mig en powe walt i en timme i det härliga vädret kan behövas nu.

Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0