Power walk blev till rädsla . .

Kom nyss hem fårn min power walk, det kan nog vara både den värsta promenaden och den mest underbara promenaden på samma gång, Den rundan jag brukar gå och har gått i flera år utan några problem, blev plötsligt till en rädsla. Har aldrig gått dne utan min mobil i handen och så körde en mystisk motorcykel förbi mig ett antalgånger skrämmande . . så tillslut sprang jag resten av vägen med pulsen på topp, då kom rädlas.
Men samtidigt var den en underbar promenad för jag funderade på allt och ingen gick runt och funderade hur jag ska fixa till bloggen och göra den roligare så vi får se om jag lyckas. Sedan funderade jag ävven på framtiden, om man komemr in på någon högskoleutbildning och ska flytta . .

Nu blir det lite jordgubbar och mjölk innan ja gska ut på en promenad till med Fia och diskutera midsommar lite.

Hugs&kisses

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

:)

2009-06-18 @ 10:52:05
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0