Nu är det över!! STUDENT 09

Förlåt för den dåliga uppdateringen på sista tiden men det har varit fullt upp med både att klä flak, sen den sotra studentdagen och inte minst allt studentfirande igår. Tusen tack för dessa 3 underbara studentdagar.
Man kan inte bli mer än heltmöjd med dom. God mat mass fina presenter men framför allt alla trevliga och underbara människor som har firat mig.

Här kommer lite bilder från dagarna som gått.







      


Många tårar kom när våran underbara lärare skulle säga dom sista orden till och och tacka för dom är 3 åren :)



    

Tack för en underbar dag och framför allt kväll med mina fantastiska vänner.
Men framför allt till Malin som gjorde min kväll till något alldeles underbart du finns i mitt hjärta vännen friends for ever <3

Nu när detta fantastiska är över kan jag äntligen släppa allt och börja om på nytt, så nu får vi hoppas att det kan bli lite emr bloggande och mycket träning fram över i sommar innan man förmodligen flyttar igen? vi får se om betygen räcker så långt så man komemr in på någon högskola är super nöjd med dom, 5 G,16 VG och 8 MVG !!

Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0