Naglar

Nu har nästan alla mina naglar trillat bort, så nu när dom äntligen har lyckats bli långa så ska jag vårda dom väl med hopp om att dom inte förstörs nu när jag börjar jobba.
Så idag ska jag sätta mig och fila på dom och olja in dom och lägga ett baslack så att dom håller sig glansiga och vackra.

bara en nagel kvar nu efter min förlängning så hoppas att den trillar bort snart med så att det inte ser så dummt ut.


Domser lie knas ut men det ska nog bli bra till slut.
Nu ska dom vårdas med lack och dyligt

Jag har haft ett stort problem med att mina naglar bara flikar sig och går av innan dom hinner bli sådär lång och fina men nu har jag hittat lösningen och det är Maval Scientifique.
Ett toppen lack.

Hugs&KIsses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0