Mycket prat lite verkstad

Mycket prat lite verksdag.
Idanna sa jag att jag skulle planera dagarna framöver men NEJ så blev det inte ikväll.
Min syster skrek fårn nedevåningen att jag skulle komma och kolla på någon sida som hon hade hittat så var jag fast, kollade lite på den nya serien med Paris Hilton, vad är det för mening med sådana serier. Någon som har sett den som har åsikter om den?
Kollade även in lite videoinlägg.

Nu blir det sängdags och läsa lite i senaste numret av vecko revyn.

God natt alla underbara människor.

Hugs&Kisses

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det skrev jag ju:)

tack:)

2009-06-16 @ 21:32:07
URL: http://Karinolofsson.se
Postat av: Gina

såg att du kommenterat på en blogg där tjejen skrev om att Stina lee skulle bli mamma.

Stina är inte 18 eller 19.

Hon är 22 och anledningen till att hon kan ha skrivit om studenter är att hon är lite avis på de som tar studenten iår och att hon gärna skulle vilja uppleva det igen

2009-06-16 @ 23:25:48
URL: http://jejna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0