Min kära vän har vaknat till liv

Min kära kompis har vaknat till liv.
Efter ca 6 månader eller är det kanske lite mindre än ett år som min Mp3 har legat i kona helt sten död, den har funkat med sladden isatt i väggen men inte annars, fungerar inte att koppla den till datorn eller något.
Men så idag fick jag den eminenta ideen att jag skulle plocka fram den och testa den för det finns ju som sagt 30 gb minne på den så det får ju plats lite låtar i den i alla fall. Så laddade jag den under tiden jag var ute på min power walk och nu FUNGERAR den men jag ska väl inte säga för mycket för i morgon kommer den säkert vara sten död men det är i alla fall värt ett försök att få liv i den igen.
Musik är livet, nu kan jag sova gott inatt om inte värmen ska ta död på mig.



Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0