Härligt väder, varför är jag inte ute?

JAg har inte haft någon ork till någonting idag, så har tyvärr inte lagt in fler bilder från kameran än.
Idag har det varit väldigt fint vöder varmt,lite moln på himlen och en aning blåsigt vilket bara var skönt. Men ändå har jag inte legat ute i solen mer än kanske 30 min samanlagt idag ? vad är detta ? det är nu när man ska passa på att vara ute :)
Var ute och gick en runda med Fia och Selma innan men det gick inte som vi ville för Selma va lite lat och la sig bara på marken hela tiden så det slutade med en piggelin på Fias baksida och massa prat och skratt mysigt.
Sen fick jag en sådan abstinens och blev suge på att sätta mig i solen med ett glas cider med massa is i och bara njuta men så blir inte planerna för kvällen:) får vänta tills någon annan dag.

Nu ska jag fixa mig lite så man inte ser ut som skräp:)

Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0