Golfbollarna kommer flygande

God morgon:)
Även idag började jag dagen med en härlig power walk i det soliga vädret helt underbart. Dock var jag inte på topp idag, har för mig att det finns en tecknad figur som heter Klumpfot annars är det väl bara något jag har inbillat mig men för att komma till saken kännde jag mig precis så idag har nämligen fått en jobbig blåsa på hälen men det hindrar inte mig från att röra på mig så jag fick bita ihop och gå ändå.
Nu ska jag bara fixa iordning mig lite halft innan jag och syrran och hennes kompisar ska ut på golfbanan och spela lite undra hur detta kommer slita se upp allihop här kan det flyga bollar lite varstans, om jag var ni hade jag rekomenaderat en hjälm.

Ut i solen med er :)

Hugs&Kisses

Kommentarer
Postat av: Joanna

Ha en jättefin dag :) Fin blogg föresten

2009-06-23 @ 11:34:22
URL: http://aakerberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0