Första studentpresenten

Idag var man då tvungen att slita sig upp ur sängen tidigt föratt man skulle hinna ner till tandläkaren i tid.
När jag låg där i tandläkarstolen kom jag på att dom borde utse ett pris till den som är mest tandläkarrutinerad och kan slappna av när dom arbetar. I så fall hade jag nog haft goda chanser så mycket som jag springer till tandläkaren allt från att dra ut tänder till att reglera tandställningen (när man nu hade den) och ta bort tandsten.
Men idag var det något speciellt som hände hos tandläkaren, fick nämligen min så kladde studentpresent som han kallade det i alla fall, min bättskena så jag förmodligen ska bli kvitt allt knakade i käken och förmodligen undvika att den ska låsa sig, så nu är det bara att hoppas på det bästa.
Sedan fårgade dom även om jag ville ha den här fina lilla prydnad. .



visst har jag fina tänder? haha

Nä nu måste jag fortsätta med städningen så att jag blir klar med alla måsten idag, idag måste allt bli klart :)

Hugs&Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0