Försoffad ?

Märks det att det är sommarlov?
Jag ligger fortfarande kvar i sängen och är sjukt trött, okey det är sommarlov men lite nytta måste manäl göra i alla fall. Det måste bli slut på slappandet.
Ska nog sätta mig ner och planera dagarna som kommer så man har något att göra och inte försoffar sig helt och hållet.

Som ni kunde se igår så köpte jag en ny mobil, har fortfarande inte lärt mig den än så det kommer bli segt med svar på sms och liknade innan jag kommer in i mobilen.

Nä om man skulle fixa iordning sig lite kanske?
Hörs senare

Hugs&Kisses


Kommentarer
Postat av: Therese

Det är lätt att försoffa sig.. Men skönt är det :)

2009-06-16 @ 17:47:30
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0