Dagen närmar sig med stormsteg

hej allihop
nu har ännu en dag gått, och den stora dagen närmar sig med stormsteg ! Ge mig fredag nu. . .eller vill jag få det överstökat ?
Idag har jag städat hela mitt rum nästan helt klart nu, så det blir skinande rent.
Sedan har vi även varit på 9:ornas kabare ikväll, ja vad ska man säga?  hmm den var väl ok, vissa bitar bra medan andra mindre bra.
Trevligt att träffa Anna och Therese också.
Nu ska jag bara chilla i min oerhört mysiga säng, måste sova tidigt idag ska vara gullig och köra mamma till jobbet  i morogn så måste gå upp lite tidigare än ad ja ghade behövt annars, menmen då kommer ju dagen igång :)

Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0