Börjar arbetsveckan bra

Första dagen avklarad på jobbet, skönt med en liten mjukstart på arbetsveclan. Det är så himla kul att jobba ihop med Denisse synd bara att du har semester nu när jag sak jobba så jag får klara mig där i min ensamhet menmen ska nog överleva 3 veckor det lär ju vara lite annat folk runt omkring om man har tur.
Vad händer ikväll och i helgen då?
Fotboll ikväll då kanske måste ju se när Sverige lyckas vinna eller gör dom det?
Sedan blir de nog schteek resten av helgen får vi hoppas.

Var och kollade synen efter jobbet idag och hade jag rätt eller? hade fått sämre syn så nu kan jag hoppas att jag kommer se lite bättre ska testa dessa linserna en vecka nu och så.

Nu blir det god mat med familjen sen kanske man åker iväg en sväng får se vad som händer.

Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0