Äntligen fungerar det

Så nu äntligen funkar det att logga in på min blogg igen, det var något krångel med den på morgonen.
Men nu får vi hålla tummarna på att det fungerar.
Dagen började med att avnjuta en god tallrik jordgubbar ute på altaten, kan det bli härligare än att äta frukost ute.
Nu är det bara den riktiga sommarvärmen som saknas och den klarblå himlen. Kollade på vädret innan oich då såg det ut som att det ska bli toppen väder i mitten av nästa vecka så det får vi hoppas på.



Nu ska jag ta min bok och gå ut och lägga mig i solen en stund innan man måste ta tag i dagen.

Hugs&Kisses

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

wiiie :)

2009-06-17 @ 14:04:10
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0