God Morgon

När väckarklockan ringde vid halv 9 för att jag hade tänkt att gå upp och koka kaffe och sedan ge mig ut på en Power Walk var det ingen idee att ens tänka tanken att gå upp för jag var så himlans trött, så jag somnade som som vanligt när jag har tänkt att gå upp tidigt.
Men vaknade som tur var en timme senare så då kom jag inte undan var tvungen att gå mig ut. Det regnade ju inte så fick ju passa på eftersom jag var så klatig att jag glömmde min regnjacka i stugan menmen finns säkert någon här hemma kan man låna om det skulle bli regn till eftermiddagen/kvällen.
Så nu är jag pigg och mycekt gladare efter en timmas härlig Power Walk.
Ska sätta mig vid köksbordet och äta något gott till frukost och ta med mig papper och penna och börja skriva ner lite saker till flytten nu hade jag tänkt.

Tjingeling så länge

Hugs&Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0