Ett tag sedan

Nu va de ett tag sedan jag skrev, men ska försöka bli ändring på de, måste ta mig lite mer tid till att skriva i min lilla blogg.
Helgen va väldigt rörig med modevisning och övning hit och dit, massa tjafs och tjat men til lslut va de över vilket va skönt.
Idag har de bara blivit massa slappande och lite städande för min del, de är så skönt med studiedagar ibland måste jag söga, man slipper allt rumt och kring och bara kan ta de hur lugnt som hellst.
Nu är de mcyket som händer de närmsta veckorna ska föröska bli klar med projektet till nästa vecka, kommer jag lyckas? NEJ :S
sen åker vi även till berlin med klassen vecka 43 ska bli sjukt härligt komma ivög lite men måste få stopp på allt bråk först.
sen blir de 3 härliga veckor nere i vbg får vi hoppas dom ser jag fram emot lugn och ro.
Och sen hade tiden sprungti iväg så va de bara 2 veckor kvar i skolan sen jullov. PANIK !!!

Ska jag elelr inte ? :O

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0