Ett tag sedan

Har inte hunnis skriva på ett tag nu. Helgen spenderades i Stockholm på Pridfestivalen ;)  nä men den ägde run samma helg som vi skulle dig så de blev att man kollade lite och hände lite rund festivalområdet. Sen blev de en massa massa shoppande också vilket inte plånboken uppskattade när lönen inte har kommit än. Men hela helgen började med att vi åkte vägen om Eksjö för att jag skulle göra teoriprovet och jag klarade de !!

Sen har jag även påbörjat sista arbetsveckan eller nu hr halva veckan gått så man är heöt slut efter jobbet ich bara tar de lugnt och kollar på film i detta tråkiga väder.

Och idag efter jobbet åkte jag pappa och Hanna en lite runda till gekås så övningskörde jag lite också.

Detta sommarlovet har gått enormt fort, opch nu är de bara två veckor kvar och jag har MASSA att fixa innan skolan börjar.
KS föröska lägga in lite bilder fårn Stockholm och Pridfestivalen nu dom närmsta dagarna när jag får lite tid över så har ni något att se fram emot!

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0