Midnattsloppet

Vet ni? Jag ska göra något jag aldrig har gjort i hela mitt liv. Springa ett lopp, ska nämligen delta i midnattsloppet i Augusti. Hör ni jag Sofia ska springa en hel mil. Om jag hade fått förfrågan för några år sedan har jag inte ens tänkt tanken att delta, men nu de senaste två åren har jag faktiskt ändrat inställning till just löpning. Det är riktigt roligt och kroppen fylls med massor utav energi. Bara att tänken tanken att springa tillsammans med tusentals människor är peppande. Så nu blir det hårdträning hela sommaren.
Kom precis hem från en löprunda med mina kära syster, så nu har jag fullt med energi för att göra klart det sista på den femte och sista inlämningen i Engelskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0