Givande utbildning

Det har varit en riktigt lång dag, men väldigt givande. Förhoppningsvis har jag fått in massa nya saker i min lilla hjärna och kommer kunna svara på fler frågor på jobbet framöver. Förutom en bra utbildning har dagen bjudit på massor av tips och motivation. Efter denna dag är jag mer motiverad till att träna än någonsin, dessutom vill jag köpa massa nya träningskläder, skor och andra småsaker som gör tränignen roligare och får motivationen på topp. Får se om det kan regna in lite pengar i min plånbok.
Tänkte göra ett litet träningskollage, nu i dagarna för att inspirera er och mig själv.
Nu blir det sängen och plöja igenom något avsitt av 90210.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0