Redan rastlös

Det har inte hänt allt för mycket de senaste dagarna, sommarlovet är i full gång och jag börjar redan bli rastlös. Låg vid damernas i förrgår med Alle och Paulina. Sedan på kvällen var jag med och slog världsrekord i att massera, vi var hela 282 stycken som masserade på stranden samtidigt. Riktigt roligt men kallat var det. Igår blev det en lugn dag, gick på stan och avslutade kvällen med personalfest.
Idag har jag varit smått irriterad hela dagen, det är värdelöst att ha en mobiltelefon som inte fungerar, jag är helt okontaktbar. Så idag har jag nästan gått i taket eftersom jag inte vet vad jag ska göra. Hoppas att dom i telia butiken kan lösa mitt lilla problem i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0