Solsidan

Nu senare ikväll har min fina vän Elin varit här och pratat och druckit te. Vi hade massor att prata om, tror inte vi har träffats sedan juldagen. Tiden går för fort så man hinner inte med allt man vill hinna med. Men idag blev det äntligen av att vi träffades, kanske borde göra söndags myset till en tradition och prata igenom veckan som har gått.
Tänkte avsluta kvällen i soffan och kolla på solsidan som börjar igen nu ikväll. Har faktiskt aldrig kollat på de innan men alla säger att det ska vara så himlans bra så jag har lovat att ge det en chans. Någon som följt de? Vad tycker ni? 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

BRA!! :D

2011-01-16 @ 20:46:46
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/
Postat av: pauli♥

ååh tack ska du ha sötnos!

visst kan jag det, men tyvär gör jag inte gratis designer längre..

kram

2011-01-16 @ 22:25:00
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0