Resumé

Jag tåg tåget mot Göteborg vid lunch-tid i fredags för att möta upp Emelie. Vi gick en sväng på stan, ganska många timmar och kollade i affärer. Hittade rätt mycket som jag skulle vilja ha men plånboken sa nej denna gången. Några småsaker fick jag i varje fall med mig hem.
Innan vi tog bussen hem till Emelie köpte vi med oss lite mat och räkor hem till henne. Det blev alltså en mysig kväll med massa prat och räkor och film.
Lördagen fortsatte vi med en Loppisrunda, även där hittade jag lite småsaker nämligen en bok och en väska. Emelie och Joel hittade en liten fin byrå för 50 kr som de skulle släpa hem på bussen, men de gick finemang. Efter loppisrundan lagade vi lite mat och jag fixade iordning mig för att åka vidare hem till Alle på inflyttningsfest. Kvällen slutade riktigt bra, men jag kan ju säga att jag är inte van vid att vara ute och svira fram till kl 04.00 på nätterna.
I går blev det däremot en mycket lugn dag, frukost hos Alle innan jag begav mig mot tåget. På väg hem gick tåget sönder så vi blev 40 minuter senare än vad som var beräknat. Väl hemma igen så tog jag och Bea en skön promenad sedan avslutade jag kvällen med slappande i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0