Rensa hjärnan ytterligare en gång

Igår kväll kom min fina vän Mikaela för att vi skulle plugga det sista till tentan tillsammans. Det blev en lång kväll med mycket plugg och massa sidospår. Men jag tackar henne för att hon kom för om vi inte hade pluggat igår hade jag varit ganska körd på tentan idag, men jag ska inte säga att det gick bra för det vet jag inte än. Nu är det bara att hålla tummarna och koppla bort det i några veckor och ta nya tag.
Dagen har spenderats med Mikaela, efter tentan gick vi och lunchade på Sakura Thai vi kände nämligen att vi behövde unna oss något gott efter en hård vecka med massa plugg. Efter att magen var mätt och belåten gick vi en sväng på stan och strosade. Nu har vi precis avslutat eftermiddagen med The Last Song i min soffa, en otroligt vacker film. Så nu när Mikaela ska tillbaka hem till Borås passar jag på att  byta om till träningskläder och rensa mitt huvud med ett spinning pass. Dags att nollställa huvudet och ta nya tag inför den sista terminen. Men först ska jag ha LEDIGT från plugget alltså i några dagar.

Kommentarer
Postat av: Edvintilda

Thank you for the informative website

2011-05-09 @ 11:46:05
URL: http://edvintilda.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0