Partypinglorna

God Morgon!
Igår efter jobbet gick jag till gymmet och skakade lite rumpa på ett zumba pass. Jag kan inte förstå att folk köar över en halvtimme innan biljetterna släpps för att få biljett till passet. Efter träningen kom fina Bea och Elin hem till mig för att laga lite mat och umgås. Avokado med skagenröra till förrätt och honungsmarrinerad kotlett med hasselbackspotatis till varmrätt. Riktigt gott blev det. Efter några timmars prat och skratt gick vi vidare till Oscars. Hade faktiskt en riktigt rolig kväll tros att inget dansgolv var öppet, men det kan ju knappt bli tråkigt när man har så fina människor i sin närhet.
Tänkte lägga upp lite bilder senare, nu ska jag byta om till träningskläder och möta upp Madde för lite styrka och kondition i gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0