30 dagar med min blogg Dag 3

Idag är det dags för den 3:e punkten på listan "30 dagar med min blogg". Dagens tema är Mina föräldrar.
Alla säger jämt att just deras föräldrar är väldens bästa, och det tänker jag även säga om mina föräldrar. De har alltid stöttat mig i vått och torrt, de finns alltid där både när man är glad och ledsen. Mina föräldrar har alltid trott på mig, redan när jag var 16 år flyttade jag hemifrån och de fanns hela tiden vid min sida och litade på mig. Det var ett stort steg att flytta hemifrån som 16 åring men samtidigt något som jag ville göra eftersom bussåkandet fram och tillbaka till och från skolan tog så mycket av min fritid, så då fanns mamma och pappa vid min sida hela tiden och hjälpte mig med allt från att hitta ett bra boende och allt som krävdes för att flytta.
Men det är inte bara det som gör mina föräldrar till världens bästa, utan de har även tagit med mig på en mängd olika resor runt om i Sverige och i Världen för att visa mig nya plattser och vidga mina vyer.
Allt från tältsemestrar i Bohuslän till öluffning i Grekland och vackra vingårdar i Österrike.
Jag älskar mina föräldrar för att de alltid ställer upp och för att de tagit med mig på alla resor, men framför allt älskar jag dem för att de är just mina föräldrar och att de älskar mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0