Go Kväll!

Go Kväll!
Idag har det blirvit dåligt med boggande, men det har sina förklaringar. Gick upp ganska tidigt och började plugg, gick riktigt bra idag och jag kände mig effektiv. Vid 12 tiden kom Bea hit för att spendera eftermiddagen med mig, först blev det lite prat och slappande i soffan innan vi bestämde oss för att kolla in bokrean och se vad dom hade att bjuda på. Fick faktiskt med mig tre böcker hem, tänkte ta och visa er dom i morgon.
Sedan har vi spenderat eftermiddagen med att skriva ut Bea:s CV och gå en lång powerwalk i kylan. Nu avslutade vi precis kvällen med en god smothie.
Så nu bli det dags för kvällens mag och rumppass innan det är dags för sängen. Försöker att ändra på mitt dygn lite, sover alldeles för många timmar har jag kommit fram till, det är det som gör mig så trött på dagarna. Måste försöka hålla ögonen öppna någon timme till på kvällen så att jag är påå vid 7-8 på morgonen.
Jag har nämligen märkt att jag har fått väldigt mycket energi nu de senaste, kanske för att jag sovit lite mindre nu de senaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0