12. Favoritidrott

Som ni har/kan läst tidigare så har jag utövar en hel del olika sporter. Jag har ingen direkt favoritidrott men de sporter jag tycker om lite extra är, tennis, friidrott och sedan en sport som jag själv inte har utövar men tycker om att kolla på och det är skidåkning, (slalom, sugper g, störlopp, storslalom). För ett antal år sedan så var det SM i lilla Hestra på Isaberg, själv stod vi som många andra i backen och kollade, riktigt häftigt. Men måste som steget bättre eller ganska många gånger bättre är att de senaste åren vi har varit nere i Österrike och åkt skidor så har vi lyckats söta på de Österrikiskaskidlandslage. Det var underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0