1 Februari- 2011

Tiden bara springer iväg, nu är vi redan inne i Februari, och det betyder att jag ska ha träningsuppehåll i en månad nu, usch vad jag kommer bli rastlös Får hoppas att jag kan köra lite styrka hemma och ge mig ut på en och annan powerwalk istället. Men det bästa av allt är att våren är ett steg närmare, hur underart?

Idag blir det plugg för hela slanten, Mickan kommer hit vid 11 tiden och sedan kommer även Marcus förbi. Så idag hoppas jag att vi kan få ihop några sidor på arbetet.
Dessutom börjar nervositeten komma krypande i min kropp. . .

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det kommer att gå bra imorgon :)

2011-02-01 @ 19:40:18
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0