Jag kan inte förstå det själv.. .

Godmorgon!
Gårdagen gick i ett, det var inte en lugn stund på jobbet så tiden gick väldigt fort, kul att ha något att göra hela tiden. Efter jobbet gick jag förbi konstutställningen, alla som ställe ut hade verkligen sin egna stil och persoliga toutch på tavlorna.
För att piggna till lite så bestämde jag mig för att springa, Hanna cyklade bredvid för att peppa mig eftersom hon redan hade tränat. Sprang kostant i 50 minuter, hur underbart? Jag kan itne förstå att JAG sprang så länge och så långt, men det är väl ett bevis på att jag är envis och jag kan och orkar med än vad jag tror. Så nu ska jag försöka springa den rundan 2-3 gånger i veckan för att pressa tiden och förhoppningsvis se lite reslutat.
Avslutade lördagen med en lugn hemmakväll med min kära syster.
Nu har jag precis fått i mig frukost och är pigg som en nötkärna, dags att ta tag i dagen och åka och hämta Elin för lite svettig träning på gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0