Energigivande skor

Idga har timmarna sprungit iväg. Började jobba 08.00 och jobbade till 18.20, otroligt lång dag! Men tiden gick fort och det var riktigt roligt att jobba. Direkt efter jobbet gick jag hem och bytte om till träningskläder och hoppade i mina nya löparskor och gav mig ut på en rask powerwalk längs havet. Tror jag gick ca 1,3 mil, härligt. Mina skor är magiska eller så var det bara jag som hade extra mycket energi idag, skorna vill nog allt få mig att springa istället för guu va fort jag gick.
Ska nog allt testa skorna i morgon innan jobbet och se om dom är lika energigivande då.

Kommentarer
Postat av: Kusin

Vad är det för skor du har köpt?

2011-04-29 @ 07:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0