En fullspäckad dag

Dagen har varit lång och fullspäckad. Började med lite plugg innan Marcus och Mikaela kom hit för att skriva lite på examensabetet. Efter det gick vi till skolan där vi sepnderade eftermiddagen i form av redovisning, den gick förväntansvärt bra och nu är den över. Bara att blicka framåt på nästa stora redovisning som ägerrum i Maj.
Direkt när jag kom hem från skolan satta jag mig med Engelskan, äntligen snart klar med 2:a inlämningen, dags att höja pluggtempot och beta av ytterligare tre stycken innan slutprovet. Avslutade denna trista och gråa dag med ett fartfyllt boxningspass, oj va jag tog ut mig. Vet inte vad som flög i mig men jag var redan helt slut efter uppvärmingen men fortsatte att ge järnet hela passet, underbart. Inte förens nu kan jag pusta ut lite, dags att ladda om batterierna för i morgon är det ännu mer plugg som gäller.
Känner att min kropp är full av energi, hoppas det håller i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0