Sista tävlingsdagen

Igår var det sista tävlingsdagen på nollningen den avslutades med pubbrunda och sedan vidare till Oscars. Jag spenderade hela kvällen i garderoben på Oscars, men jag klagar inte för man fick se mycket och kul va de. Men dock va man väldigt trött efter att hållit igång hela dagen. Tror inte jag kom i säng fören 01.30.
Idag var det tänkt att jag skulle få sova ut men så blev det inte vaknade när Hanna skulle iväg till skolan, somnade om och sedan vakna jag en timme senare när hon kom hem efter idrotten och skulle duscha. Så har varit vaken sedan 09.00. Sytt klart klänningen som jag förmodligen kommer inviga på kvällen sittning. Så nu tänkte jag ta en powernap en stund medan maten står i ugnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0