Plugg,plugg,plugg

Vaknade av en riktig smäll idag, smällarna blir vara värre och varje för varje sprängning som sker. Men jag ska ju inte klaga på min väckarklocka, den har ju en liten effekt i alla fall. 
Var suttit och pluggat sen kl 9.00 idag, känner mig lite effektiv i alla fall. Men huvudet värker så allt tar mycket längre tid än vanligt. Men jag ska nog få lite gjort i alla fall. Den individuella uppgiften är så gott som klar och färdig för att skickas in, men jag är inte speciellt nöjd över den. Det är svårt att skriva ett arbete när man inte kan sitta och bolla idéer med andra, men det ska nog gå. 
 
Borde nog ta och fixa till mig lite smått snart, blev lite för effektiv med pluggandet så jag totalt glömde bort att fixa mig idag. In i duschen för att få lite mer energi och piggna till lite kanske? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0