Resumé från helgen

Nu äntligen har jag fått gjort lite som jag egentligen skulle hunnit innan helgen. Men bättre sent än aldrig brukar det heta.
Här kommer en liten resumé från helgen.
Lördag:
Började dagen med att kolla på en ny lägenhet, så nu är det nästan helt klart att vi ska flytta den 1 December. Bara ett kontrakt som ska skrivas på också. Lägenheten blir mycket mindre men det ska nog gå bra ändå. Man får inte klaga, det är ju som sagt var bostadsbrist i denna staden.
Efter de blev det en snabb sväng på stan, innan vi bestämde oss för att göra en spontan utflykt till Kinna och Skene. Där blev det också lite shopping, fick med mig ett par skor hem som jag hoppas kommer bli perfekta nu till hösten. Hann även med en mysig fika hos kusinerna, det fick bli väldigt snabbt vilket var synd. Träffas ju inte så ofta.
Efter de träffade vi Ricky och pratade lite, har inte träffat honom sedan förra sommaren då vi var i Stockholm och slog världsrekord i att ligga på spikmatta, (vilket var en väldigt speciell och sjuk dag.) Han hade åkt ner till Skene för att tävla i shootfighting, så det slutade med att jag och Hanna satt där i en kall industrilokal och kollade på när han slogs. Första shootfighting-tävlingen jag har sett live, man blev ju nästan mörkrädd när man såg hur de
slogs.
Avslutade kvällen med en mycket trevlig utgång med Bea, Emma och Therese.
Söndag:
Jobbade 11-18.15. Ganska segt att kliva upp ur sängen på morgonen om man säger så. Kom inte hem fören halv 8 så det blev en lång dag i Ullared. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0