The big city Borås

Nu har äntligen sen stora klumpen släppt som har befunnit sig i magen den senaste tiden. Nu är tentorna över för denna gången, nu ska man bara hålla tummarna på att man klart dom också. Så än ska vi inte säga hurra.
Idag blev det lunch på Sakura för att fira lite, direkt efter de åkte jag och Mickis till the big city Borås. Där jag befinner mig för tillfället. Det har blivit lite shopping i knalleland, handlade mat och lagade lyx middag, badat bastu i Mickans super coola bastu, party bastun som jag så fint kallar den. Musiken strömmar ut ur högtalarna som man inte ens ser, så där kan man ha förfester minsann.
Nu ligger vi och degar i soffan och bara tar det lugnt och njuter av att inte behöva göra något. Så snart blir det massa film tittande. Lär ju inte bli läggdags än på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0