Spikmatta

Powerwalken med Bea, var underbar. Så sjukt fint att gå längs havet när solen håller på att gå ner. efter den gick vi och hämtade ut Beas paket på Kvantum och handlade lite mat. Nu ikväll har jag bara myst i soffan och fixat all tvätt som jag tvättade idag.
Nu tänkte jag krypa ner i min säng och lägga mig på "spikis" en stund, har nästan inte somnat en ända dag utan att ligga på den en stund sedan förra sommaren när vi var uppe i Stockholm och av en ren slump hamnade ute på gärdet och var med och slog världsrekord i att ligga på spikmatta.
Tro det eller ej men det är skönt att ligga på den, plus att man somnar extra gott. Så värt att testa för er som inte vågat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0