Shopping,party och jobb

Har varit dålig på att uppdatera i helgen. Men jag fick i alla fall shoppat en hel del i lördags på min lilla shoppingrunda. Fyndade en klänning på Vila, som jag sydde om eftersom det både va förstor och för lång, så nu är det bara knapparna som ska på. Sedan köpte jag även lite smycken, kände att jag behövde lite förnyelse. Ska försöka lägga upp bild senare.
Kvällen spenderades med trevligt folk, vi hade lite förfest här innan vi gick vidare till Oscars och slog klackarna i taket. Dock blev det inte så mycket dans efterson det var sjukt mycket folk ute, men det va en mycket trevlig kväll i alla fall.
En liten smygtitt på klänningen som fick bli lördagens partyoutfit.
Söndagen spenderades på jobbet, ganska segt men pengar är alltid välkommet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0