Mycket inspiration

Nu är jag tillbaka i min lägenhet på västkusten. Dagen har gått i ett ända sedan jag åkte hemmifrån vid 14.00 idag. Stannade till en snabbis i Ullared och pratade med fina Bea en stund innan jag åkte vidare. Hann hem och packa ur bilen innan jag skulle iväg till nya lägenheten och skriva kontrakt. Så nu är det helt klart med flytten, datum är inte riktig spikat men det blir någon gång under december. Just nu längtar jag riktigt mycket till flytten, även om vi har en super lägenhet nu så ska de bli väldigt roligt och mysigt.
Direkt efter de gick jag vidare till skolan och spenderade 2 timmar där med att sitta och lyssna på Annie Seel en sjukt bra och inspirerade föreläsning. Så nu är massor med gnistor tända inom mig och inspirationen flödar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0