Jobb hela dagen

God Morgon!
Solen skiner och det är helt underbart höstväder ute. Synd bara att man ska vara inne hela dagen och jobba. Hade gärna spenderat någon timme längs havet och bara njutit av vädret och fotat massa. Men det får jag ta en annan dag.
Ska snart iväg till Intersprot och vara där några timmar innan jag åker vidare till nästa jobb. Så det lär inte bli så mycket uppdatering idag eftersom jag är hemma sent idag.
Nya schemat för det kommande kurserna ligger ute och det ser inte ut att bli så mycket ledig tid. Eftersom jag ska läsa tre kurser nu så kommer jag spendera ganska många timmar i skolan varje dag. Även fast jag har läst den ena kursen innan så tror jag att det är lika bra att se föreläsningarna en gång till, så att tentan går bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0