Kommentarsvar

Svar till Anonym
Anonym om Skräck:
Va du å bea vänner innan fun city eller blev ni bästisar där? bor hon också i varberg?

Hej!
Jag lärde känna Bea under tiden vi jobbade tillsammans på FC så jag kände henne inte sen innan, men jag visste vem hennes syster var eftersom hon kommer från den byn min mamma är uppvuxen i. Jag och Bea började umgås mycket i slutet av sommaren på jobbet och märke att vi hade väldigt kul tillsammans och sedan dess har vi hållit ihop och umgås ofta och har väldigt kul tillsammans. Så det är absolut en vän för livet! ♥
Så jag ångrar inte alls att jag jobbade på Fun City i somras för jag har fått lära känna massor med nya människor och många av dom umgås jag fortfarande med. 
Ja svar på din andra fråga om Bea bor i Varbarg så gör hon det vilket jag verkligen tycker är super, för då kan man träffas mycket oftare.



Jag bjuder på en bild på mig och pärlan ♥

Hoppas det var ett bra svar på dina frågor :)







Kommentarer
Postat av: Ida

mår du bra idag? :)

2010-11-18 @ 21:53:43
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0