Turkisk Lira

Är inte så pepp på att plugga idag, har snart gjort klart en övningstenta i Juridik som ska skickas in, antagligen kommer jag väl bli aningen sågad men det är bara att vänta och se. Tog en paus innan och rotade lite bland mina kläder för att se vad jag hittade, slutade med att jag städade lite band mina linnen och underkläder. Man kanske skulle ta och rensa ut lite i garderoben i början av sommaren och skänka det som inte används längre? Låter som en ganska bra idé tycker jag.
Behöver nog ta en paus till lite senare och gå ner till banken, snart som jag är så har jag inte kollat upp vad det är för valuta nere i Turkiet. Tog förgivet att det var Euro så det bara var till att ta ut pengar ur bankomaten, men icke sa nicke. Det har visat sig att det förmodligen ät Turkisk lira där nere, så får nog ta ett besök på banken och kolla upp detta och förmodligen kommer jag väl hem med lite pengar också.
(Bild hämtad från google)

Lots of Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0