Turen var på min sida

Nu är jag hemma efter 1,5 timmes träning på gymmet, idag blev de mycket kondition och några styrkeövningar.
Efter träningen så kollade gruppen igenom power pointen till redovisningen av marknadsföringsnippen. Men som tur var så behövde inte våran grupp redovisa idag eftersom vi hade en såpass kort lektion, så det kändes lättande.
Sedan var de dags för de första riktiga styrelsemötet med den nya styrelsen det känns riktigt bra tror det kommer bli en bra tid tillsammans.
Så nu tänkte jag krypa ner i soffan en stund och kolla på film innan jag ska sova och ladda om för en ny dag med massa plugg.
Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Emma

hej :) jag plugga till förskollärare på campus :)

2010-05-10 @ 22:08:52
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0