Shopping i Ullared

Kom hem från Gekås för en stund sedan, något fattigare än vad jag va när jag åkte dit. Men jag hittade det jag letade efter så det var ju lite positivt i alla fall.
Jag lyckade få med min Mikaela till slut, hon ville inte träna så hon hängde med.
Vädret har verkligen varit galet konstigt idag, först var det lite molningt på morgonen, sen tittade solen fram, följt av lite regn, när vi sedan närmande oss Ullared så vörjade det snöa och hagla som aldrig förr. Blev helt dyngsur om fötterna bara på vägen från bilen till gekås, och då parkerade jag kanske 100 meter från ingången.
Men sedan när vi kom ut efter två timmar så var det strålande sol. Här i Sverige kan det verkligen vara alla vädertyper på samma dag eller snarare inom loppet av 3 timmar.
Lite av det som följde med hem idag!
Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ångrar inte att jag följde med. Dock ångrar jag godiset jag köpte. Den är nästan slut :/ Haha

2010-05-04 @ 21:55:05
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0