Poliser

Varför ska man bli lika nervös och skraj varje gång man ser en polis? Är inte det konstigt?
Det kvittar om man går, körbil eller vad man nu gör.

Det senaste dagarna har jag sett mängder med poliser, och idag när jag och Mikaela hade tankat bilen så skulle jag släppa av henne  på stationen så stod de en polis och vifftade in folk på parkeringen, som tur var så vifftade dom in bilen bakom mig. Jag hade praktiskt taget dött om dom hade stannat mig, även om jag vet att jag inte hade druckit och att jag körde laglit.
Det gör det ju inte bättre att i vissa fall har poliserna en tendens till att vara snygga har jag hört. Har dock inte märkt av det än.
Poliser=Nervositet

Lots of Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0