I need to be creative, that´s what makes me happy,

Nu är frsta mötet avklarat, vilka idésprutorvi är. Fick en kanon idé idag, hoppas den går att genomföra det hade verkligen vart guld!

Nu väntar jag på att Emma och Caroline ska komma så vi kan göra klart de sista på nippen. Sedan måste jag åka bort till mekonomen och köpa det sista torkarbladet till bilen.

Är inte alls sugen på att sätta mig och plugga nu den här sista månaden denna terminen, men man får väl ge det en chans och se de positivt med de, om jag verkligen tar tag i detta nu så kanske jag åtminstånde kan klara en av dessa tre tentorna men förhoppningsvis klarar jag fler.
Men jag har blitivt grymmt sugen på att inreda, pyssla, sy och allt annat som får mig att vara kreativ. I need to be creative, that´s what makes me happy, och just nu känner jag att det har blivit alldeles för få sådana stunder det senaste året. Ändrig!

Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

ja, många shoppingturer! :)

2010-05-05 @ 10:44:41
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0