Gumball 3000

Jag är aningen efter I Know, men jag fick veta att det var några stora kändisar in the big city Anderstorp för ca två veckor sedan. Gumball 3000 besökte motorbanan och alla visade upp sina läckra bilar. Bland annat Jon Olsson var där och visade upp sig ur snygga bil.
Sedan ryktas det även att Paris Hilton och 50 cent var på plats, men vet inte riktigt hur mycket jag ska tro på de. Om någon har bildbevis eller liknade får ni gärna visa de så kanske jag tror mina öron.
Ett klipp fårn när dom var på banan och körde.
Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Sandra, Jönköping

oooooh, snygging bilar en del juh! Och go musik i slutet, Sonic Syndicate - Burn this city <3 mmmmh*

2010-05-17 @ 16:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0