Gratis är gott

Ibland kommer mitt småländska ursprung fram lite extra mycket som idag, åkte och hämtade Hanna i skolan lite efter fyra när hon slutade. Så åkte vi vidare till Harald Nyborg och köpte en tavelduk så jag kan måla en tavla på henne också. Så passade vi även på att ta en sväng förbi donken och köpa varsin glass i det soliga vädret.
När klockan visade 16.34 så parkerade vi bilen utanför Vagabond för ivkäll var det nämligen Ladys Night där med extra erbjudanden och en goodie bag till de 50 först väde 315 kr och de tackar man ju inte nej till.
Visst hamnade vi bland de 50 första så vi fick varsin påse men ett skospray ett litet hårspray, stämpelkort på Wilma och några tuggummi i. Det är konstigt att gratis alltid ska vara gott.
Sedan blev det ett ståhej när jag skulle fixa kvällsmaten, Hanna skalade aldrig potatisen så jag fick göra de själv. När jag skulle panera hajen så visade de sig att ströbrödet var slut, så jag fick springa till Ica. Tror det var det snabbaste Ica besöket någonsin det gick på 3 minuter och då skojar jag inte. Till slut stod maten på bordet. Men efter några tuggor visade de sig att vitpepparn dominerade överlägset i maten. Lite vitpeppar i paneringen lite på fisken och lite i potatismoset, så vad smakade maten? Vitpeppar?
Lots of Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0