Gisledagarna

Heeej!

Hade en mycket trevlig kväll igår, första kvällen på årets gisledagar. Nästan direkt när jag kom hem så åkte jag iväg igen. Fia hämtade upp mig så åkte vi hem till Jessica där det blev massa prat ich grillad mat med Josse, My, Fia och Jessica. Sedan bar det av vidare hem till My för mer prat skratt och lite förfestande.
Efter de så gick vi vidare till Öltältet för att kolla läget. Det var faktiskt mycket folk ute trots att det inte var så jätte bra väder.
Det bästa av allt var att det var gratis inträde överallt, så vi gick in en sväng i parken där det var dött. Så istället så gick vi till tivolit och åkte virvelvinden. Haha inte varje dag men får åka karrusell bara sådär.
Lyckad kväll om inte annat.

Nu ska jag och Hanna snart åka in till Gislaved och kolla på 3:ornas karneval och se vad som händer. Alltid lika rolika att kolla på de, vet knappt vilka som går ut 3:an iår.
Kanske hinner med att kolla lite på ballongdansen också, nästan ett måste på gisledagarna.

Bilder från helgen kommer upp i morgon när eller på måndag när jag är tillbaka på västkusten igen.

Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha okej :P



Jodå det är bra. Lite trött efter jobbet bara :) själv? har inte börjat plugga än, ska börja med det om en stund. Själv?

2010-05-29 @ 15:15:21
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0