Fun City

God Morgon!
Förlåt för dålig uppdatering igår, men jag hade fullt upp hela dagen.
Började med att jag cyklade ner till gymmet och mötte upp Mikaela, vi körde ett extra hårt pass och det känns idag  vill jag lova men det är bara sådant som är skönt.
Efter de gick vi och handlade lite lunch som vi fixade i ordning hemma hos mig. Sedan blev det några timmars pluggande, vi försökte hitta motivationen till att lösa Case det gick väl sådär måste jag säga. Men nu är vi igång i alla fall.
Sen vid 16.30 var det möte nere på skolan, det varade väl i ca två timmar. Så passade vi på att käka och förfesta i skolan också när vi ändå va där. Tiden sprang iväg väldigt fort, vi skulle varit vid Oscars vid 22.00 eftersom det va över 700 som hade anmält sig till kvällen men vi kom inte dit fören 23.00 och så var de sjukt lång kö, jag stod väl i kön i 30 minuter sen var det kört vi skulle aldrig få komma in för de va fullt och eftersom jag va nykter så kände jag att jag lika väl kunde dra mig hemåt. Hade aldrig betalat 140 kr för att komma in efter 24.00 eftersom vi har gratis innan.
Så nu sitter jag här pigg och glad och redo för att börja jobba. Ska nämligen jobba för första gången på Fun City idag.Undra om det kommer mycket folk, de öppna för säsongen idag men eftersom vädret inte är på topp så kanske de inte blir så mycket folk, vi får se helt enkelt.
Meddelar senare hur dagen har varit är väl hemma efter 18.30 någon gång.
Lots of Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0