Bor jag i Telia butiken?

God Morgon!
Frukosten är uppäten och kläderna är på.
Ska kila ner till Telia butiken när den öppnar vid tio tiden, har ingen lust alls till detta. De kan ju nästan tro att jag bor där snart. För bara en eller två veckor sedan var jag där senast. När jag råkade sätta in simkortet på fel håll. SMART!!
Denna gången är det mitt virusprogrammet som spökar. Det vill inte uppdateras automatiskt.
Men men det är bara till att bita i det sura äpplet och gå dit och se dum ut.
Efter det är de jobb som står på schemat, idag blir det i souvenirbutiken mellan 11-17.30.
Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jaa det ska bli så skönt! typ 5500.

2010-05-24 @ 19:38:32
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0