Behöver all tid i världen

God morgon!

Jag skulle gå upp tidigt, men hur blev det med det? Jag somnade om och vaknade typ för en stund sedan. Inte bra, behöver ta vara på all tid jag kan få nu fram till sommarlovet.
Nu ska jag få i min lite frukost och sen fixa mig. Sedan måste jag sätta mig med plugget.
Får se om Emelie hör av sig idag med, i så fall blir de en fika på stan. Har inte träffat henne sedan studenten så de hade varit väldigt kul om det blev av idag.
Solen lyser förövrigt idag också, vilket är underbart!
Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja visst är det underbart med sol! :D



Svar: Allt är bra med mig, själv då?

Jag bor utanför en liten stad som heter Nässjö, 6 mil söder om Jönköping om du vet vart det är :)



Såg att du bor på västkusten.. Älskar att vara där, ska flytta dit när jag har utbildat mig :)

2010-05-03 @ 10:48:56
URL: http://emeliefrejdh.blogg.se/
Postat av: Emelie

Svar: Jajemen, gick på Brinell i Nässjö :)

Jaha va kul, vad pluggade du då?

2010-05-03 @ 11:02:37
URL: http://emeliefrejdh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0